دوره 1، شماره 2 - ( جلد 1، شماره 2، زمستان 1396 1396 )                   جلد 1 شماره 2 صفحات 10-21 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Hassan-Zadeh V. Innovations in Teaching Undergraduate Biology and Why We Need Them. زیست شناسی. 2018; 1 (2) :10-21
URL: http://ijbio.ir/article-1-138-fa.html
حسن زاده وحیده. نوآوری ها در آموزش زیست شناسی دوره کارشناسی و چرا ما به آن ها احتیاج داریم. مجله زیست شناسی ایران (علمی - ترویجی). 1396; 1 (2) :10-21

URL: http://ijbio.ir/article-1-138-fa.html


استادیار دانشگاه تهران
چکیده:   (449 مشاهده)
انقلاب روبه رشدی در تدریس دروس مقدماتی علوم پایه به دانشجویان کارشناسی در جریان است. این انقلاب نتیجه نگرانی هایی درباره قابلیت رقابت آمریکا و نیز حاصل تحقیقات آموزشی جدیدی است که نشان می دهد چرا رویکردهای سنتی تدریس پاسخگوی نیازهای دانشجویان در کلاس های بزرگ نیست و پایه ای برای طراحی روش های بهبود یافته آموزش فراهم می کند.  تحقیقات آموزشی رشته-محور در علوم زیستی و دیگر قلمروها شیوه های نوآورانه و نوید بخش متعددی را  شناسایی کرده اند و کارایی آن ها را در افزایش یادگیری دانشجویان نشان داده اند. پذیرش گسترده آن ها می تواند تاثیر مهمی بر آموزش پایه ای دانشجویان زیست شناسی داشته باشد.
     
نوع مطالعه: جامعه ای | موضوع مقاله: عمومى
دریافت: ۱۳۹۷/۲/۹ | پذیرش: ۱۳۹۷/۳/۷ | انتشار: ۱۳۹۷/۳/۷

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA code

ارسال پیام به نویسنده مسئول


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله زیست شناسی ایران (علمی - ترویجی) می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2018 All Rights Reserved | Biological Science Promotion

Designed & Developed by : Yektaweb